Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten en geschillen
Heb je een klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (info@jeansalert.nl) of telefonisch (072-5711122) indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.